Jag har funderat på att testa IPTV Digitaldeal, men jag är lite tveksam. De påstår sig erbjuda ett stort antal kanaler, men jag undrar om deras tjänst är pålitlig? Jag har haft problem med andra IPTV-leverantörer tidigare, där strömmen ofta stannar eller kvaliteten är dålig. Finns det någon här som har lång erfarenhet av att använda Digitaldeal? Är deras tjänst stabil och fungerar den bra även under kvällar eller helger när många använder tjänsten?
top of page
Um zu sehen wie dies funktioniert, öffne deine veröffentlichte Website.
De påstår sig erbjuda ett stort antal kanaler, men jag undrar om deras tjänst är pålitlig?
De påstår sig erbjuda ett stort antal kanaler, men jag undrar om deras tjänst är pålitlig?
2 Kommentare
Gefällt mir
2 Kommentare
bottom of page
Jag har hört både positiva och negativa saker om IPTV Digitaldeal. Det verkar vara en populär tjänst bland många, men som alltid finns det människor som har haft problem. För egen del har jag inte testat den än, men jag är intresserad av att veta mer. Jag har sett recensioner som säger att kvaliteten är bra, men jag skulle vilja vara säker på att det inte blir problem med buffring under helger eller kvällar. Kanske jag ger det en chans om jag ser fler positiva omdömen.